مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-12اقتصادي

افزایش درآمد گمرک با رشد صادرات و ترانزیت از مرزهای سه گانه آستارا


رشد میزان صادرات و ترانزیت و سایر رویه ها از مرزهای سه گانه آستارا سبب شده است تا شاهد افزایش درآمد عمومی این گمرک در 6 ماه نخست سال جاری باشیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل گمرک آستارا گفت: رشد میزان صادرات و ترانزیت و سایر رویه ها از مرزهای سه گانه آستارا سبب شده است تا شاهد افزایش درآمد عمومی این گمرک در 6 ماه نخست سال جاری باشیم.

علی حسین ذوالقدری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه گمرک آستارا در سه حوزه زمینی، دریایی و ریلی فعال است و یکی از قدیمی ترین و مهمترین گمرکات جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، اظهار کرد: گمرک و مرزهای سه گانه آستارا نقش مهمی در جابجایی کالا بین کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای حوزه قفقاز و CIS دارند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل گمرک آستارا یکی از فعال ترین گمرکات کشور محسوب می شود که در امور بندری، ریلی، واردات و صادرات قطعی، ورود و خروج موقت، تعاونی مرزنشینان، ترانزیت داخلی و خارجی، کارنه تیر بین المللی، مبدا و مقصد کارنه تیر، کاپوتاژ، امور مسافری، مرجوعی، امانت های پستی و قضایی فعال است افزود: وصولی و درآمد عمومی اداره کل گمرک آستارا از مرزهای سه گانه این شهرستان در 6 ماه نخست سال جاری 10 هزار و 842 میلیارد ریال بوده است و این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر 71 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش درآمد گمرک با رشد صادرات و ترانزیت از مرزهای سه گانه آستارا

افزایش درآمد گمرک با رشد صادرات و ترانزیت از مرزهای سه گانه آستارا